درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من یونس دانشجوی رشته ی کاپیوتر هستم و امیدوارم باوبلاگم تونسته باشم کمکتون کرده باشم. دوستتون دارم!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • dady i love you for ever
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به دریایی گرفتارم که موجش عالمی دارد !!! و آدرس yunes.2017.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 107089
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
فقط ماشین های 2014 به بالا !!!




RS Q3 که تا پیش از این یک پروژه مفهومی برای آئودی محسوب می شد، حالا نسخه تولید نهایی آن آماده شده و قرارست به عنوان مدل 2014 از پائیز 2013 راهی بازار آلمان به عنوان اولین مقصد شود؛ قیمت پایه ای این کراس اور اسپرت فعلا 54,600 یورو یا معادل تقریبی 73,000 دلار اعلام شده . . .

این خودرو نخستین محصول از خانواده Q آئودی است که به لوگوی RS مزین شده و نسبت به مدل های استاندارد Q3 در سپرها، رکاب های جانبی، ورودی هوای جلوپنجره، اسپویلر سقفی، دیفیوزر، زه های نقره ای مات بدنه و تک خروجی اگزوز بیضوی شکلش متفاوت است. دیگر تغییراتی که آئودی در این خودرو اعمال کرده نیز به کاهش ارتفاع 25 میلیمتری تعلیق، بهبود کیت ترمز با استفاده از کالیبرهای مشکی رنگ هشت پیستونه در جلو و عقب و رینگ های 19 اینچی (با امکان سفارش 20 اینچ) خلاصه می شود.

برای کابین، آئودی از چرم های آلکانترا برای صندلی ها، پدال های آلومینیومی و فرمان جدیدی استفاده کرده که برخلاف مدل های استاندارد Q3 قسمت پائینی فرمان تخت شده تا حس اسپرت بودن خودرو بیش از پیش به راننده آن القا شود. البته اگر بیشتر دقت کنیم خواهیم دید که آئودی از سیستم چندرسانه ای MMI نیز استفاده کرده و برای مشتریانش سه تریم مختلف شامل چوبی Piano، تریم کربنی و تریم آلومینیومی مهیا کرده است. استفاده از GPS و سیستم پخش BOSE با 14 اسپیکر نیز بصورت سفارشی امکان پذیر است.

اما سری هم به زیر کاپوت بزنیم؛ جایی که پیشرانه 2.5 لیتری توربوی RS Q3 با 5 سیلندر آرام گرفته است. این پیشرانه بنزینی باقدرت 310 اسب بخار و گشتاور 420 نیوتن متر به همراه گیربکس هفت سرعته S-Tronic می توانند خودرو را در 5.5 ثانیه به سرعت 100 و در ادامه به حداکثر سرعت محدود شده 250 کیلومتر برساعت برسانند. مصرف سوخت این کراس اور 1,730 کیلوگرمی نیز 8.8 لیتر در سیکل ترکیبی اعلام شده است.

 

ائودی نهایت دقت مهندسین المانی ...

نویسنده : یونس



شورولت از معروفترین وانت خود یعنی سیلورادو در رده “های-کانتری” یا سرزمینهای بلند، رونمایی کرد. وانت غول پیکری که در پاییز امسال روانه بازار خواهد شد.

 

شورولت سیلورادو با ضربه گیرهای جدید و همرنگ بدنه در جلو و عقب، جلوپنجره کرومی با میله های افقی، قطعات و تزئینات کرومی متعدد در اطراف بدنه، آیینه ها، و دستگیره های درب ها و همچنین رینگهای 20 اینچی براق کرومی قرار گرفته بر تایرهای چهار فصل 275/55، کاملاً چهره ای کلاسیک و آشنا دارد.

 

در داخل کابین هم ترکیب تودروزی با استفاده از چرم قهوه ای، سیستم کمک پارک با سنسورهای جلو و عقب (که برای چنین خودروی درشت اندامی کاملاً ضروری به نظر می رسد)، سیستم MYLink همراه با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، سیستم صوتی Bose، صندلیهای گرم و سر شونده الکتریکی که با چرم سوراخدار پوشش داده شده اند و آرم High Country روی پشت سری ها را می توان از تفاوتهای این سیلورادو نسبت به مدلهای پایه دانست.

سیلورادوی های کانتری بصورت استاندارد از یک موتور 8 سیلندر 5.3 لیتری با مصرف سوخت 10.2 لیتر استفاده می کند. این در حالیست که گاوچرانهای آمریکایی حتی می توانند یک موتور هشت سیلندر بزرگتر 6.2 لیتری را برای آن انتخاب کنند. هر دو موتور از سیستم های مدیریت فعال سوخت و غیر فعال کردن سیلندرهای اضافی و زمانبندی متغیر سوپاپها برای بهینه سازی مصرف سوخت بهره می برند.

 

تجهیزات اختیاری نظیر ترمز ویژه تریلر، پکیج هشدار برای راننده، فرمان گرم شونده، پدالهای قابل تنظیم، سیستم سرگرمی برای سرنشینان عقب و غیره نیز قابل سفارش می باشند. قیمت پایه سیلورادو 24,585 و قیمت مدلهای دو کابین آن 32,710 می باشد. در مورد مدل های-کانتری هنوز قیمتی منتشر نشده اما احتمالاً با 30 درصد افزایش نسبت به مدلهای پایه و در حدود 55 هزار دلار خواهد بود. رقبای این وانت هم در ابتدا فورد F-150 و سپس تویوتا توندرا، دوج رم و GMC Sierra می باشند.

 

من خودم عاشقه ماشینای امریکایی ام.

نویسنده : "یونس"

 



سدان لوکس انگلیسی ها که قرارست روز سه شنبه پانزدهم اسفندماه 91 در نمایشگاه ژنو 2013 رسما رونمایی شود، هم اکنون جزئیات اولیه آن منتشر شده؛ خودرویی که لوکس ترین، سریع ترین و حتی قدرتمندترین سدان بنتلی لقب گرفته است . . .

آنچه از ظاهر Flying Spur می توان فهمید این است که نمای جلویی خودرو بیش از هر زمان دیگری به مدل های کانتیننتال GT (بخاطر چراغ هایش) و مولسان (بخاطر جلوپنجره و سپرش) نزدیکتر شده؛ همچنین کم شدن ارتفاع و عریض ترشدن بدنه آن به همراه خطوط عضلانی عقب، نسبت به گذشته یکنواختی کمتری به طراحی فلاینگ اسپر بخشیده است. البته به همه این تغییرات باید مواردی دیگری مثل استفاده از LEDها در هر دو چراغ جلو – درحالیکه در نسل قبل فقط یک چراغ مجهز به LED بود – بزرگتر و عمودی تر شدن جلوپنجره، استفاده از رینگ های جدید 19 تا 21 اینچی، ورودی هوای یک تکه سپر جلو و نهایتا خروجی هوای روی گلگیرهای جلو نیز اضافه کرد. اما صرف نظر از بدنه شاسی فلاینگ اسپر نیز دوباره بهینه سازی شده طوریکه استفاده از آلومینیوم برای ساخت گلگیرهای جلو و درب کاپوت و بهره گیری از مواد کامپوزیتی برای ساخت درب صندوق موجب کاهش 50 کیلوگرمی وزن خودرو شده اند.

 

کابین خودرو هم از تغییرات بی نصیب نمانده که در این میان مهم ترین آنها در طراحی مجدد ادوات کنسول، نمایشگر هشت اینچی کنسول، تغییر صفحه کیلومتر، چرم ها و تریم چوبی جدید و استفاده از فرمان اسپرت خلاصه می شوند. سیستم پخش 1100 واتی Naim با هشت اسپیکر نیز بصورت سفارشی در دسترس است. اما برای سرنشینان عقب علاوه بر مانیتورهای 10 اینچی و سیستم تهویه اتومات دوگانه عقب، سیستم چندرسانه ای بنتلی با نام Multi-Media Specification نیز درنظر گرفته شده که قابلیت ارتباط Wi-Fi، هدفون وایرلس و حافظه 64 گیگابایتی دارد. مشتریان با سفارش پکیج Mulliner Driving Specification هم ویژگی هایی مثل رینگ های 21 اینچی، پدال های آلومینیومی و دوخت الماسی برای چرم صندلی ها را بصورت استاندارد خواهند داشت.

 

هنوز معلوم نیست که بنتلی چه پیشرانه هایی برای فلاینگ اسپر مهیا کرده اما به هرحال مدل های اولیه آن با موتور 6.0 لیتری W12 باقدرت خالص 616 اسب بخار (64 اسب بیشتر از نسل قبل) و گشتاور 800 نیوتن متر تحویل مشتریان می شود. گیربکس خودرو نیز از نوع هشت سرعته اتومات ساخت ZF بوده که با کمک سیستم انتقال قدرت AWD (همه چرخ های محرک) می تواند این سدان 2.4 تنی را درعرض 4.3 ثانیه به سرعت 100 و در ادامه به حداکثر سرعت 322 کیلومتر برساعت برساند؛ درحالیکه نسل قبل شتاب صفرتاصدش به 5.2 ثانیه و حداکثر سرعتش به بیشتر از 312 کیلومتر برساعت نمی رسید.

بنتلی برای مدل های 2014 فلاینگ اسپر از سیستم تنظیم ارتفاع اتومات نیز بهره گرفته طوریکه بارسیدن به سرعت 195 کیلومتر برساعت، تعلیق جلو 5 وعقب 10 میلیمتر کاهش ارتفاع داده و بارسیدن به سرعت 240 کیلومتر برساعت نیز دوباره در جلو 8 میلیمتر و در عقب 13 میلیمتر از ارتفاع آن کاسته می شود.

ناگفته نماند که سیستم AWD این خودرو، درحالت عادی گشتاور تولیدی موتور را بصورت 40 به 60 به ترتیب در اختیار محورهای جلو و عقب قرار می دهد ولی در شرایط مختلف این سیستم می تواند تا 85 درصد گشتاور تولیدی را به محور عقب و همچنین تا 65 درصد گشتاور تولیدی را به محور جلویی خودرو نیز منتقل کند. مصرف ترکیبی این خودرو 14.7 لیتر و میزان آلایندگی آن ناشی از تولید CO2 نیز 343 گرم در هر کیلومتر اعلام شده است.

**********************************************************

بروز رسانی – نمایشگاه ژنو 2013: پس از انتشار تصاویر این سدان لوکس انگلیسی ، وی به ژنو آمد تا گل سر سبد محصولات بنتلی در ژنو 2013 باشد . موتور 6 ایتری  w12  که به توربوهای دقلو مجهز شده است به این سدان پرابهت قدرت 625 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر را بخشیده است . این ارقام فلاینگ اسپر را به قویترین خودروی چهار در ، در تاریخ بنتلی تبدیل کرده است . بهبود 14 درصدی نسبت قدرت به وزن در قیاس با نسل قبلی باعث شده شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت قابل دسترس باشد .

 

پیشرانه را جعبه دنده ی 8 سرعته ی ZF همراهی می کند . که به کمک سیستم چهارچرخ متحرک قدرت را به تمام چرخ ها توزیع می کند . البته لازم به ذکر است که سهم چرخ های عقب از گشتاور توزیع شده 60 درصد و چرخ های جلو 40 درصد است . در این مدل سپر و گلگیرهای جلو از آلومینیوم ساخته شده اند . شکل دهی گلگیرها به کمک صنایع پیشرفته ی هوافضایی صورت گرفته است . تمام این تمهیدات باعث شده اند تا نسل جدید  فلاینگ اسپر 50 کیلوگرم سبکتر از نسل قبلی باشد . کابین هم تغییرات زیادی به خود دیده است بطوریکه بیش از 600 قطعه ی جدید جایگزین قطعات مورد استفاده در نسل قبل شده است . چیدمان صندلی عقب را به صورت دو نفره یا سه نفره می توان تنظیم نمود .