درباره وبلاگ به وبلاگ من خوش آمدید من یونس دانشجوی رشته ی کاپیوتر هستم و امیدوارم باوبلاگم تونسته باشم کمکتون کرده باشم. دوستتون دارم! آخرین مطالب پيوندها
تبادل لینک
هوشمند نويسندگان فقط ماشین های 2014 به بالا !!! پورشه بروز رسانی خود برای 911 توربو و توربو S کابریوله 2014 را معرفی کرد. خودرویی که از سال 1974 به عنوان یک اسپرت روباز فصل تازه ای را در این کلاس رقم زد و تا کنون نیز با طراوت و تازه به نظر میآید. حالا میتوان تکنولوژیهایی نظیر گیربکس هفت سرعته با کلاچ اتوماتیک را روی این خودرو دید.
موتور شش سیلندر 3.8 لیتری با توربوشارژر دوقلوی خنک شونده میتواند 513 اسب بخار نیرو تولید کند و گشتاور 487 پوند فوتی آن در دورهای موتور 1900 تا 5000 در دسترس است. نتیجه آن شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 313 کیلومتر بر ساعت برای این خودرو کابریو است. مدلهای توربو S پا را فراتر گذاشته و با قدرت 552 اسب بخار و گشتاور 553 پوند فوت، شتاب 3 ثانیه ای و سرعت بیشینه 318 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان میآورد.
سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ کمک میکند تا تمام قدرت تولیدی به زمین منتقل شود. سیستم گردش چرخهای عقب نیز برای بهبود هندلینگ در پیچها میتواند به کمک راننده بیاید تا با سرعت بیشتری گردش کند.
طبق گفته پورشه هر دو مدل طبق استاندارد EPA برای مصرف سوخت، در شهر 13.8 لیتر و در جاده 9.8 لیتر بنزین میخورند.
سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:نگاهی به پورشه 911 توربوی روباز 2014,پورشه 911 توربوی روباز 2014,پورشه 911 توربوی روباز,پورشه,پورشه 2014,پورشه 911,پورشه 911 توربو,, :: 17:51 :: نويسنده : یونس
باز هم تصاویری جاسوسی از نسل دوم جنسیس سدان منتشر شده است. این خودرو، بر اساس طرح HCD-14 جنسیس کانسپت تولید شده است؛ خودرویی که در نمایشگاه اتومبیل دیترویت امسال به نمایش درآمد. خبرهای متناقض و تصاویر جاسوسی شده بسیاری از این خودرو منتشر شده بود؛ تا این که سایت کرهای bobaedream.co.kr تصاویری گویا از این سدان زیبا و شیک منتشر کرد.
با این که جزئیات زیادی از جنسیس سدان جدید مشخص نیست، ولی به نظر میرسد تفاوتهای زیادی با خودروی کنونی معرفی شده در سال ۲۰۰۸ داشته باشد. جلوبندی آن، بسیار شبیه به HCD-14 کانسپت است، در حالی که از جهاتی شبیه به مرسدس کلاس S و کلاس E است. طراحی بدنه به خوبی مدل کانسپت نیست، ولی سقف و پنجرهها برای یک خودروی نمایشی، مناسب هستند. این خودرو احتمالاً سوژه بعدی هیوندای در نمایشگاههای اتومبیل در آینده خواهد بود. سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:هیوندا جنسیس 2014,هیوندا جنسیس 2015,هیوندا جنسیس,هیوندا,جنسیس,هیوندا جنسیس کوپه,, :: 17:16 :: نويسنده : یونس
سری L رنجروور برای سال 2014 و با 20 سانتی متر طول کشیده تر میتواند فضای داخلی جادارتری را برای سرنشینان به ارمغان آورد.
نسل چهارم رنجروور در سال 2014 با امکانات و تجهیزات لوکس بیشتری به بازار میآید. این شرکت برای این خودروی پرچمدار خود سنگ تمام گذاشته و دقت و ظرافت خاصی در طراحی و ساخت آن بکار گرفته است. جلوپنجره مشبک و هواکشهای جانبی با تزئینات کرومی بیشتر آمیخته شدهاند. چرخهای 21 و 22 اینچی هفت پره پولیش شده نیز ابهت خاصی به آن دادهاند. این محصول جگوار-لندروور، در یک پکیج لوکس با صندلیهای انفرادی عقب، مانیتورهای 10.2 اینچی در پشت سری صندلیهای جلو، سیستم صوتی Meridian، کنسول عقب بازطراحی شده، اتصالات مختلف برای تجهیزات الکترونیکی همراه و روکشهای مرغوب چرمی ارائه میشود. تجهیزات دیگری نظیر ماساژور صندلیهای جلو، حرکت الکتریکی صندلیها در 18 جهت، تنظیم روشنایی خودکار، سقف پانورامای شیشه ای و رنگهای منحصر به فردتریم داخلی و 10 رنگ قابل انتخاب برای بدنه عرضه میشود.
دو موتور هشت سیلندر دیزل یا بنزینی سوپرشارژر روی این خودرو قابل انتخاب اند. مدل SDV8 با موتور 4.4 لیتری دیزلی با توربوی دوقلو میتواند 339 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب این خودرو 6.9 ثانیه است. موتور 5 لیتری سوپر شارژر بنزینی هم 510 اسب بخار نیرو و 625 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. شتاب صفر تا صد این مدل، 5.4 ثانیه و نهایت سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت میباشد. این خودرو از ماه مارس سال آینده برای فروش عرضه خواهد شد؛ اما قیمت 226 هزار دلاری این SUV لوکس در برابر قیمت 75 تا 90 هزار دلاری مدلهای معمولی این خودرو، خریداران آن را بسیار خاص خواهد کرد. سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:رنجروور با فاصله محورهای کشیده,سری l رنجروور,رنجروور 2014,range rover 2014,رنجروور,range rover,, :: 16:59 :: نويسنده : یونس
شرکت کره ای تایید کرده که گل سر سبد محصولات خود یعنی سدان K900 را به نمایشگاه لس آنجلس در ماه آینده ارسال خواهد کرد. این سدان لوکس دیفرانسیل عقب اکنون به پختگی رسیده و حضور در بازارهای مشکلی نظیر آمریکا برای آن یک مبارزه طلبی خواهد بود.
سدان K900 با موتور های V6 و V8 در زیر کاپوت خود تقریباً همان کوریس است که در بازارهای جهانی حضور دارد. نسبت به مدلهای کوریس یا K9 تنها تغییراتی جزئی در سپر و هواکشها و رینگهای آلیاژی به چشم میخورد و شاید چند تغییر جزئی دیگر. موتور V8 نیز همان موتور 5 لیتری است که در هیوندای ایکاس استفاده می شود.
گفته میشود قیمت K900 بین 50 تا 70 هزار دلار خواهد بود. این در حالی ست که گران ترین مدل حال حاضر کیا در آمریکا، یعنی کادنزای V6 اکنون حدود 35 هزار دلار قیمت دارد. ممکن است این قیمت برای یک سدان لوکس با موتورهای پر توان و امکانات بی شمار جذاب به نظر برسد اما آیا میتواند در برابر برندهای کهنه کار هم جایی برای کیا باز کند؟
سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:کیا 2014,کیا k900,کیا کا 900,کیا k900 2014,kia k900,کیا موتور,کیا, :: 16:36 :: نويسنده : یونس
رولزرویس فانتوم کوپه Bespoke Chicane ، یک مدل سفارشی است که در ساخت آن از المان های پیست Goodwood الهام گرفته شده است . این خودرو به سفارش نمایندگی رسمی رولزرویس در دبی شکل گرفته است .
تمایز این مدل با نسخه ی استاندارد ، رنگ بندی آن است . رنگ خاکستری مفرغی در ترکیب با رنگ مشکی هود و قاب شیشه ی جلو و همچنین رینگ های همرنگ بدنه ترکیبی خاص بوجود آورده است . استفاده از تریم های کربنی به جای تریم های چوبی ، طرح شطرنجی برروی صندلی ها ی قرمز رنگ و نصب پلاک های اختصاصی ازدیگر وجوه تمایز این مدل است.
برای پیشرانه ، همانند نسخه استاندارد، یک موتور 6.75 لیتری V12 انتخاب شده است . از مشخصات این موتور می توان به قدرت 453 اسب بخار و گشتاور 720 نیوتن متر ، اشاره کرد . این پیشرانه شتاب صفر تا صد 5.8 ثانیه ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت را برای فانتوم کوپه به ارمغان آورده است . سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:نسخه ی سفارشی رولزرویس برای دبی,رولزرویس برای دبی,رولزرویس,رولزرویس سفارشی,, :: 16:15 :: نويسنده : یونس
فیس لیفت پورشه پانامرا توربو اس بالاخره رونمایی شد، اینها اولین تصاویر رسمی منتشر شده از این خودرو است.
خودرویی که به لوکس اسپرت بودن معرف است حالا با پتانسیل بیشتری وارد میدان رقابت شده است. قدرت این قصر آلمانی بازسازی شده 20 اسب بخار افزایش یافته است یعنی هم اکنون موتور توئین توربو 4.8 لیتری V8 این خودرو میتواند حداکثر تا 570 اسب بخار قدرت تولید کند-49 اسب بخار بیشتر از فیس لیفت جدید پانامرای توربو تازه معرفی شده. یکی از دلایل افزایش قدرت، استفاده از یک کمپرسور بزرگتر است و در نتیجه جریان هوا و احتراق بهتر میشود. قرار است این خودرو در نمایشگاه توکیو ماه آینده به نمایش عموم درآید و بعد برای فروش در فوریه 2014 راهی بازار انگلستان شود. توجه داشته باشید کیفیت و زیبایی لوازم داخلی و خارجی این خودرو به طرز قابل توجهی افزایش یافته تا مشتریان هرچه بیشتر دیدگاه مثبت داشته باشند تا منفی!
تغییرات عقب خودرو به نسبت بیشتر است، شیشه عقب بزرگتر و کشیده شده تا حس بهتری القا کند. همچنین سپر خودرو کاملاً از نو طراحی شده و جایگاه پلاک نیز پایینتر آمده است. پورشه سیستم تعلق این خودرو را مورد بازبینی قرار داده و هم اکنون این خودرو با سیستم تعلق بهتری عرضه میشود. اگر بخواهیم در مورد موتور این خودروی تازه معرفی شده بحث بیشتری کنیم، مشخصات گشتاور باقی میماند. با وجود افزایش قدرت، گشتاور ثابت مانده و همان 553 پوند فوت است، اما در محدوده دور موتور وسیع 2250 تا5000 تولید میشود. همچنین راننده میتواند با فشردن یک دکمه برای مدت کوتاهی گشتاور این خودروی بزرگ را به 590 پوند فوت برساند. اگرچه پورشه تا کنون اطلاعاتی درباره وزن این خودرو منتشر نکرده اما از فاصله محوری مدل استاندارد خودرو که 2920 است میتوان فهمید که وزن آن نزدیک 1995 کیلوگرم است و این موضوع نشان میدهد که نسبت قدرت به وزن این فیس لیفت بهبود یافته است.
حداکثر سرعت این خودرو نیز به لطف اصلاحات انجام شده از 305 کیلومتر بر ساعت به 310 کیلومتر بر ساعت رسیده است. سیکل ترکیبی این فیس لیفت 11 درصد کاهش یافته است و هم اکنون مصرف ترکیبی این خودرو با موتور عظیمالجثه و قدرتمندش تنها 10.1 لیتری در هر 100 کیلومتر است. شما این فیس لیفت را چگونه ارزیابی میکنید یا قابلیت رقابت با خودروهایی چون اس کلاس جدید را دارد؟ (البته محدوده قیمتی 180 تا 200 هزار دلاری این خودرو هم در نظر بگیرید) سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:فیس لیفت پانامرای توربو S,پانامرای توربو S,پانامرا,پورشه پانامرا,پورشه پانامرا s,, :: 16:3 :: نويسنده : یونس
نیسان به تازگی یک عکس تبلیغاتی از قشقایی 2014 منتشر کرده است و قرار است این خودرو را در تاریخ 7 نوامبر به صورت رسمی رونمایی کند. این کراس اوور آمده است تا جنجالی جدید در میان کراس اوور ها به راه بیندازد.
در تصویر منتشر شده طراحی جلویی کاملاً مشخص است و میتوان به ظاهر جدید این خودرو پی برد. چراغهای جدید با طراحی متمایز که در آن LED DRL گنجانده شده است یکی از برجستهترین عناصر طراحی این کراس اوور به شمار میآیند. طراحی عقب این خودرو همچنان محفوظ مانده اما از عکسهای جاسوسی که در اروپا از این خودرو گرفته شده است میتوان فهمید، ظاهر عقب نیز به کلی تغییر یافته است اما جهت دیدن نمای اصلی باید صبور باشیم.
قرار است روی این خودرو یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی نصب شود تا علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، عملکرد خوبی هم داشته باشد. انتظار میرود قیمت این خودرو از حدود 20 هزار پوند آغاز شود. چیزی که درباره نیسان روگ (Rogue) باید گفت، این است که با یک خودروی فروتن سر و کار خواهیم داشت. ماشینی که نمیخواهد با خودروهایی مانند مزدا CX-5 یا با ظاهری مانند جیپ چروکی مقایسه شود. در کلاس این خودرو، آرامش و وقار خاصی موج میزند. نیسان به هیچوجه نخواسته که در نسل روگ های خود دیوانهبازی دربیاورد و هدفش ساخت یک کراسآور مجهز با ظاهری زیبا بوده که هم کارا و به صرف باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. از اینرو، فرمول ساخت نسل اول را که منجر به موفقیت فوقالعاده آن شده بود را کنار نگذاشته و در کنارش، تکنولوژیهای مدرنی به آن افزوده است.
در حالی که دیگر کراسآورهای کوچک از ساختارهای خودروهای کوچک استفاده میکنند، نیسان برای روگ، از پلتفرمی کاملاً جدید استفاده کرده که اتفاقاً یک طرح جهانی است. شرکت طراحی و ساخت CMF با مشارکت خودروساز فرانسوی، رنو، این پلتفرم را برای خودروهای سرتاسر جهان تولید خواهد کرد. نیسان روگ یک مدل خودروی جهانی است که به عنوان دوقلوی نیسان ایکس-تریل در بازارهای جهان شناخته خواهد شد. ظاهر چاق و خپل مدل قبلی روگ، در مدل جدید ظاهر مناسبی پیدا کرده است و طراحی زیبای آن به نوعی در بین محصولات نیسان خودنمایی میکند. این خودرو با طول ۴/۶۳ متری خود، حتی یک اینچ هم از مدل ۲۰۱۳ کوتاهتر است؛ و این در حالی است که فاصله محور چرخها نیز بیش از نیم اینچ افزایش یافته است. مدل جدید دارای عرض بیشتری است (۱/۸۴ متر به جای ۱/۸ متر قبلی) و ارتفاع آن نیز افزایش یافته است (۱/۷۱۵ متر به جای ۱/۶۸ قبلی). تمام مدلهای روگ نیسان به صورت استاندارد، لامپهای LED در عقب و جلو دارند؛ همچنین چرخهای ۱۷ اینچی زیبا و تایرهایی که برای تمام شرایط مناسب هستند. به طور کلی، نیسان روگ، طراحی بیرونی به مراتب بهتری نسبت به مدل قبلی داشته است. موتوری که برای پیشرانه نیسان روگ ۲۰۱۴ در دسترس خواهد بود، QR25DE با گنجایش ۲/۵ لیتر و چهار سیلندر است که برای ایجاد قدرت ۱۷۰ اسببخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۳۷/۲۷ نیوتنمتر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه استفاده میشود. این نیرومحرکه از طرق سیستم اکسترونیک نیسان برای تغییر پیوسته سرعت، اعمال میشود؛ سیستمی که شاید که بهترین CVT در بازار باشد. این سیستم به مصرف بهینه سوخت مدل جدید روگ، کمک شایانی میکند. نیسان روگ ۲۰۱۴، طبق اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، در هر ۱۰۰ کیلومتر، در شهر ۶/۶۷ لیتر و در بزرگراه ۵/۲۵ لیتر مصرف میکند که یکی از بهترینها در کلاس خود میباشد. این در حالی است که برای مدل قبلی مصرف سوخت ۷/۵۳ لیتر در شهر و ۶/۱۹ لیتر در بزرگراه شاهد بودهایم. البته در تستی که به این منظور انجام شد، مصرف سوخت مدل جدید برای مدل جدید، ۶/۹۳ لیتر در شهر و ۵/۴۲ لیتر در بزرگراه، مشاهده شد. نیسان میگوید که موتور چهار سیلندر روگ، تکاملیافته موتورهای سری QR25DE است، با این وجود، میتوان همین موتور را در مدل آلتیما سدان نیز دید. البته قدرت موتور هم تا حدودی کم است؛ این موضوع به خصوص در خارج از جاده و در تپهها بیشتر مشخص میشود … شاید ۱۵ یا ۲۰ اسببخار اضافهتر، میتوانست در این شرایط راهگشا باشد. ولی در عین حال، تغییر آهسته و پیوسته سرعت و تنظیم دور موتور، باعث میشود که مشکل چندانی را در سواری با این خودرو، احساس نکنیم. همچنین سیستم کنترل فعال رانندگی ARC نیسان نیز ترمزها و تغییرات گشتاور را کنترل میکند تا کمترین حرکات و لرزشها را در داخل کابین شاهد باشیم.
بخشهای مختلف خودرو کار خود را به خوبی انجام میدهند، به طوری که گاهی راننده نیز کاملاً متوجه آنها نمیشود. سیستم تعلیق خودرو، در عین حال که باعث میشود، خشونت روکش خیابان را حس کنیم، امّا در عین حال، یک حس چسبندگی کامل به کف خیابان را منتقل میکند. ترمز نیز به صورت خطی عمل میکند و پدال ترمز، کنترل مناسبی را برای راننده ایجاد میکند. بر این اساس، میتوان به راحتی در خیابانهای شهر مانور داد و راحت و آسوده در اتوبان به رانندگی پرداخت. در طرح داخلی نیز ظرافت خارقالعادهای به کار برده شده است. همچنین صندلیهای «جاذبه صفر» نیسان در مدل روگ، احساس راحتی زیادی به آن دادهاند و خستگی نشستن پس از مدت زیاد بر آنها، معنایی ندارد. همانند مدلهای SL نیسان، صفحه نمایش ۷ اینچی در وسط خودنمایی میکند که دارای امکاناتی مانند سیستم ارتباطی نیسان، رادیو، ارتباط با فیسبوک، دفتر مسافرتی SiriusXM، جستجوی آنلاین در گوگل و پاندورا است. همچنین نمای بیرونی نیسان نیز در دسترس خواهد بود که یکی از ابزارهای مناسب برای یک پارک بدون دردسر است.
کاربردهای زیادی برای روگ ۲۰۱۴ در نظر گرفته شده است. یکی از این کاربردها استفاده از ردیف صندلی سوم است که می تواند آن را با پت فایندر 7 نفره ۳۱ هزار دلاری در رقابت قرار دهد. در این حالت، ظرفیت روگ به ۷ مسافر افزایش خواهد یافت. امّا باید توجه داشت که پس از آن، سرنشینان حالت راحت سابق را نخواهند داشت (۹۶/۳ سانتیمتر فضای پا در صندلیهای ردیف دوم). با این حال اگر ردیف سوم صندلیها نیز انتخاب شود، باز هم از فضای کلی ۱/۹۸ متر مکعبی داخل نیسان روگ، چیزی کم نمیشود. همچنین نیسان برای محل قرارگیری وسایل سیستمی جالب با قابلیت جمع شدن و پنهان شدن، تدارک دیده است. قیمت نیسان روگ به صورت پایه از ۲۲ هزار و ۴۹۰ دلار برای مدلهای دیفرانسیل جلو آغاز شده و تا ۲۹ هزار و ۴۲۰ دلار نیز برای مدلهای دو دیفرانسیل که برای بررسی استفاده گردید، میرسد. روگ بعد از آلتیما، اهمیت زیادی برای نیسان دارد و دومین خودروی پرفروش نیسان است. مشخصات:
|