درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من یونس دانشجوی رشته ی کاپیوتر هستم و امیدوارم باوبلاگم تونسته باشم کمکتون کرده باشم. دوستتون دارم!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • dady i love you for ever
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به دریایی گرفتارم که موجش عالمی دارد !!! و آدرس yunes.2017.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 111595
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
فقط ماشین های 2014 به بالا !!!




پورشه بروز رسانی خود برای 911 توربو و توربو S کابریوله 2014 را معرفی کرد. خودرویی که از سال 1974 به عنوان یک اسپرت روباز فصل تازه ای را در این کلاس رقم زد و تا کنون نیز با طراوت و تازه به نظر می‌آید. حالا می‌توان تکنولوژی‌هایی نظیر گیربکس هفت سرعته با کلاچ اتوماتیک را روی این خودرو دید.

پورشه

پورشه

موتور شش سیلندر 3.8 لیتری با توربوشارژر دوقلوی خنک شونده می‌تواند 513 اسب بخار نیرو تولید کند و گشتاور 487 پوند فوتی آن در دورهای موتور 1900 تا 5000 در دسترس است. نتیجه آن شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 313 کیلومتر بر ساعت برای این خودرو کابریو است. مدلهای توربو S پا را فراتر گذاشته و با قدرت 552 اسب بخار و گشتاور 553 پوند فوت، شتاب 3 ثانیه ای و سرعت بیشینه 318 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان می‌آورد.

پورشه

سیستم انتقال نیرو به هر چهار چرخ کمک می‌کند تا تمام قدرت تولیدی به زمین منتقل شود. سیستم گردش چرخ‌های عقب نیز برای بهبود هندلینگ در پیچ‌ها می‌تواند به کمک راننده بیاید تا با سرعت بیشتری گردش کند.

پورشه

طبق گفته پورشه هر دو مدل طبق استاندارد EPA برای مصرف سوخت، در شهر 13.8 لیتر و در جاده 9.8 لیتر بنزین می‌خورند.

پورشه



باز هم تصاویری جاسوسی از نسل دوم جنسیس سدان منتشر شده است. این خودرو، بر اساس طرح HCD-14 جنسیس کانسپت تولید شده است؛ خودرویی که در نمایشگاه اتومبیل دیترویت امسال به نمایش درآمد. خبرهای متناقض و تصاویر جاسوسی شده بسیاری از این خودرو منتشر شده بود؛ تا این که سایت کره‌ای bobaedream.co.kr تصاویری گویا از این سدان زیبا و شیک منتشر کرد.

هیوندا

هیوندا

هیوندا

هیوندا

با این که جزئیات زیادی از جنسیس سدان جدید مشخص نیست، ولی به نظر می‌رسد تفاوت‌های زیادی با خودروی کنونی معرفی شده در سال ۲۰۰۸ داشته باشد. جلوبندی آن، بسیار شبیه به HCD-14 کانسپت است، در حالی که از جهاتی شبیه به مرسدس کلاس S و کلاس E است. طراحی بدنه به خوبی مدل کانسپت نیست، ولی سقف و پنجره‌ها برای یک خودروی نمایشی، مناسب هستند. این خودرو احتمالاً سوژه بعدی هیوندای در نمایشگاه‌های اتومبیل در آینده خواهد بود.



سری L رنجروور برای سال 2014 و با 20 سانتی متر طول کشیده تر می‌تواند فضای داخلی جادارتری را برای سرنشینان به ارمغان آورد.

رنجروور

رنجروور

رنجروور


طول خودرو اکنون به 520 سانتی متر رسیده است. در حالی که تنها 14 سانتی متر از این افزایش، نصیب فاصله محورهای جلو تا عقب شده است. این فاصله بیشتر علاوه بر افزودن جای پای سرنشینان عقب و بهبود زاویه صندلی‌ها، امکان استفاده از تجهیزات لوکس بیشتری را نیز مهیا می‌کند.

نسل چهارم رنجروور در سال 2014 با امکانات و تجهیزات لوکس بیشتری به بازار می‌آید. این شرکت برای این خودروی پرچمدار خود سنگ تمام گذاشته و دقت و ظرافت خاصی در طراحی و ساخت آن بکار گرفته است. جلوپنجره مشبک و هواکشهای جانبی با تزئینات کرومی بیشتر آمیخته شده‌اند. چرخهای 21 و 22 اینچی هفت پره پولیش شده نیز ابهت خاصی به آن داده‌اند. این محصول جگوار-لندروور، در یک پکیج لوکس با صندلیهای انفرادی عقب، مانیتورهای 10.2 اینچی در پشت سری صندلیهای جلو، سیستم صوتی Meridian، کنسول عقب بازطراحی شده، اتصالات مختلف برای تجهیزات الکترونیکی همراه و روکشهای مرغوب چرمی ارائه می‌شود. تجهیزات دیگری نظیر ماساژور صندلیهای جلو، حرکت الکتریکی صندلی‌ها در 18 جهت، تنظیم روشنایی خودکار، سقف پانورامای شیشه ای و رنگهای منحصر به فردتریم داخلی و 10 رنگ قابل انتخاب برای بدنه عرضه می‌شود.

رنجروور

رنجروور

 

رنجروور

دو موتور هشت سیلندر دیزل یا بنزینی سوپرشارژر روی این خودرو قابل انتخاب اند. مدل SDV8 با موتور 4.4 لیتری دیزلی با توربوی دوقلو می‌تواند 339 اسب بخار نیرو و 700 نیوتن متر گشتاور تولید کند. شتاب این خودرو 6.9 ثانیه است. موتور 5 لیتری سوپر شارژر بنزینی هم 510 اسب بخار نیرو و 625 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این مدل، 5.4 ثانیه و نهایت سرعت آن 250 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

این خودرو از ماه مارس سال آینده برای فروش عرضه خواهد شد؛ اما قیمت 226 هزار دلاری این SUV لوکس در برابر قیمت 75 تا 90 هزار دلاری مدلهای معمولی این خودرو، خریداران آن را بسیار خاص خواهد کرد.



شرکت کره ای تایید کرده که گل سر سبد محصولات خود یعنی سدان K900 را به نمایشگاه لس آنجلس در ماه آینده ارسال خواهد کرد. این سدان لوکس دیفرانسیل عقب اکنون به پختگی رسیده و حضور در بازارهای مشکلی نظیر آمریکا برای آن یک مبارزه طلبی خواهد بود.

کیا k900

کیا k900

سدان K900 با موتور های V6 و V8 در زیر کاپوت خود تقریباً همان کوریس است که در بازارهای جهانی حضور دارد. نسبت به مدلهای کوریس یا K9 تنها تغییراتی جزئی در سپر و هواکش‌ها و رینگهای آلیاژی به چشم می‌خورد و شاید چند تغییر جزئی دیگر. موتور V8 نیز همان موتور 5 لیتری است که در هیوندای ایکاس استفاده می شود.

کیا k900

کیا k900

گفته می‌شود قیمت K900 بین 50 تا 70 هزار دلار خواهد بود. این در حالی ست که گران ترین مدل حال حاضر کیا در آمریکا، یعنی کادنزای V6 اکنون حدود 35 هزار دلار قیمت دارد. ممکن است این قیمت برای یک سدان لوکس با موتورهای پر توان و امکانات بی شمار جذاب به نظر برسد اما آیا می‌تواند در برابر برندهای کهنه کار هم جایی برای کیا باز کند؟

کیا k900

کیا k900

کیا k900

 



سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:کیا 2014,کیا k900,کیا کا 900,کیا k900 2014,kia k900,کیا موتور,کیا, :: 16:36 ::  نويسنده : یونس

رولزرویس فانتوم کوپه Bespoke Chicane ، یک مدل سفارشی است که در ساخت آن از المان های پیست Goodwood الهام گرفته شده است . این خودرو به سفارش نمایندگی رسمی رولزرویس در دبی شکل گرفته است .

رولزرویس

رولزرویس

تمایز این مدل با نسخه ی استاندارد ، رنگ بندی آن است .  رنگ خاکستری مفرغی در ترکیب با رنگ مشکی هود و قاب شیشه ی جلو و همچنین رینگ های همرنگ بدنه ترکیبی خاص بوجود آورده است . استفاده از تریم های کربنی به جای تریم های چوبی  ،  طرح شطرنجی برروی صندلی ها ی قرمز رنگ و نصب پلاک های اختصاصی ازدیگر  وجوه تمایز این مدل است.

رولزرویس

رولزرویس

رولزرویس

برای پیشرانه ، همانند نسخه استاندارد،  یک موتور 6.75 لیتری V12 انتخاب شده است . از مشخصات این موتور می توان به قدرت 453 اسب بخار و گشتاور 720 نیوتن متر  ، اشاره کرد .  این پیشرانه شتاب صفر تا صد 5.8  ثانیه ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعت  را برای فانتوم کوپه به ارمغان آورده است .



فیس لیفت پورشه پانامرا توربو اس بالاخره رونمایی شد، این‌ها اولین تصاویر رسمی منتشر شده از این خودرو است.

پورشه

خودرویی که به لوکس اسپرت بودن معرف است حالا با پتانسیل بیشتری وارد میدان رقابت شده است. قدرت این قصر آلمانی بازسازی شده 20 اسب بخار افزایش یافته است یعنی هم اکنون موتور توئین توربو 4.8 لیتری V8 این خودرو می‌تواند حداکثر تا 570 اسب بخار قدرت تولید کند-49 اسب بخار بیشتر از فیس لیفت جدید پانامرای توربو تازه معرفی شده. یکی از دلایل افزایش قدرت، استفاده از یک کمپرسور بزرگ‌تر است و در نتیجه جریان هوا و احتراق بهتر می‌شود.

قرار است این خودرو در نمایشگاه توکیو ماه آینده به نمایش عموم درآید و بعد برای فروش در فوریه 2014 راهی بازار انگلستان شود. توجه داشته باشید کیفیت و زیبایی لوازم داخلی و خارجی این خودرو به طرز قابل توجهی افزایش یافته تا مشتریان هرچه بیشتر دیدگاه مثبت داشته باشند تا منفی!
اگر نگاهی به جلوی این کروکدیل بیندازیم، یک سپر جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر را می‌بینیم. همچنین چراغ‌های این خودرو تعویض و LED شده‌اند.

پورشه

تغییرات عقب خودرو به نسبت بیشتر است، شیشه عقب بزرگ‌تر و کشیده شده تا حس بهتری القا کند. همچنین سپر خودرو کاملاً از نو طراحی شده و جایگاه پلاک نیز پایین‌تر آمده است.
در حال حاضر پورشه مدلی با فاصله محوری بیشتری برای ارائه در نظر دارد. فاصله بین دو محور مدل مذکور 150 میلی متر بیشتر از مدل استاندارد است که از الآن چینی‌ها و مدیران قد بلند انتظارش را می‌کشند. هر دو مدل با رینگ‌های 20 اینچی عرضه می‌شوند که در لاستیک‌های 285/40 و 295/35قرار می‌گیرند( به صورت استاندارد).

پورشه سیستم تعلق این خودرو را مورد بازبینی قرار داده و هم اکنون این خودرو با سیستم تعلق بهتری عرضه می‌شود. اگر بخواهیم در مورد موتور این خودروی تازه معرفی شده بحث بیشتری کنیم، مشخصات گشتاور باقی می‌ماند. با وجود افزایش قدرت، گشتاور ثابت مانده و همان 553 پوند فوت است، اما در محدوده دور موتور وسیع 2250 تا5000 تولید می‌شود. همچنین راننده می‌تواند با فشردن یک دکمه برای مدت کوتاهی گشتاور این خودروی بزرگ را به 590 پوند فوت برساند.

اگرچه پورشه تا کنون اطلاعاتی درباره وزن این خودرو منتشر نکرده اما از فاصله محوری مدل استاندارد خودرو که 2920 است می‌توان فهمید که وزن آن نزدیک 1995 کیلوگرم است و این موضوع نشان می‌دهد که نسبت قدرت به وزن این فیس لیفت بهبود یافته است.
قدرت بی پروای پانامرای توربو S از طریق گیربکس هفت سرعته دو کلاجه و سیستم Haldex multi-plate clutch به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. با تمام این اوصاف شتاب صفر تا صد این خودرو همان 3.8 ثانیه است با این حال که شتاب دنده‌ها کمی بهبود پیدا کرده است.

پورشه

حداکثر سرعت این خودرو نیز به لطف اصلاحات انجام شده از 305 کیلومتر بر ساعت به 310 کیلومتر بر ساعت رسیده است. سیکل ترکیبی این فیس لیفت 11 درصد کاهش یافته است و هم اکنون مصرف ترکیبی این خودرو با موتور عظیم‌الجثه و قدرتمندش تنها 10.1 لیتری در هر 100 کیلومتر است.

شما این فیس لیفت را چگونه ارزیابی می‌کنید یا قابلیت رقابت با خودروهایی چون اس کلاس جدید را دارد؟ (البته محدوده قیمتی 180 تا 200 هزار دلاری این خودرو هم در نظر بگیرید)



نیسان به تازگی یک عکس تبلیغاتی از قشقایی 2014 منتشر کرده است و قرار است این خودرو را در تاریخ 7 نوامبر به صورت رسمی رونمایی کند. این کراس اوور آمده است تا جنجالی جدید در میان کراس اوور ها به راه بیندازد.

نیسان

در تصویر منتشر شده طراحی جلویی کاملاً مشخص است و می‌توان به ظاهر جدید این خودرو پی برد. چراغ‌های جدید با طراحی متمایز که در آن LED DRL گنجانده شده است یکی از برجسته‌ترین عناصر طراحی این کراس اوور به شمار می‌آیند.

طراحی عقب این خودرو همچنان محفوظ مانده اما از عکس‌های جاسوسی که در اروپا از این خودرو گرفته شده است می‌توان فهمید، ظاهر عقب نیز به کلی تغییر یافته است اما جهت دیدن نمای اصلی باید صبور باشیم.
شرکت سازنده می‌گوید:

 

این خودرو تعریف دوباره کلاس کراس اوور است و با استاندارد های جدیدی عرضه می‌شود.

قرار است روی این خودرو یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی نصب شود تا علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، عملکرد خوبی هم داشته باشد.
نیسان، قشقایی 2014 را این‌گونه می‌نامد:”مهم‌ترین ماشین در تاریخ مدرن خود”.

نیسان

انتظار می‌رود قیمت این خودرو از حدود 20 هزار پوند آغاز شود.



سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:نیسان قشقایی 2014,نیسان,قشقایی,نیسان قشقایی, :: 15:59 ::  نويسنده : یونس

چیزی که درباره نیسان روگ (Rogue) باید گفت، این است که با یک خودروی فروتن سر و کار خواهیم داشت. ماشینی که نمی‌خواهد با خودروهایی مانند مزدا CX-5 یا با ظاهری مانند جیپ چروکی مقایسه شود. در کلاس این خودرو، آرامش و وقار خاصی موج می‌زند. نیسان به هیچ‌وجه نخواسته که در نسل روگ های خود دیوانه‌بازی دربیاورد و هدفش ساخت یک کراس‌آور مجهز با ظاهری زیبا بوده که هم کارا و به صرف باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. از این‌رو، فرمول ساخت نسل اول را که منجر به موفقیت فوق‌العاده آن شده بود را کنار نگذاشته و در کنارش، تکنولوژی‌های مدرنی به آن افزوده است.

نیسان

در حالی که دیگر کراس‌آورهای کوچک از ساختارهای خودروهای کوچک استفاده می‌کنند، نیسان برای روگ، از پلتفرمی کاملاً جدید استفاده کرده که اتفاقاً یک طرح جهانی است. شرکت طراحی و ساخت CMF با مشارکت خودروساز فرانسوی، رنو، این پلتفرم را برای خودروهای سرتاسر جهان تولید خواهد کرد. نیسان روگ یک مدل خودروی جهانی است که به عنوان دوقلوی نیسان ایکس-تریل در بازارهای جهان شناخته خواهد شد.

ظاهر چاق و خپل مدل قبلی روگ، در مدل جدید ظاهر مناسبی پیدا کرده است و طراحی زیبای آن به نوعی در بین محصولات نیسان خودنمایی می‌کند. این خودرو با طول ۴/۶۳ متری خود، حتی یک اینچ هم از مدل ۲۰۱۳ کوتاه‌تر است؛ و این در حالی است که فاصله محور چرخ‌ها نیز بیش از نیم اینچ افزایش یافته است. مدل جدید دارای عرض بیشتری است (۱/۸۴ متر به جای ۱/۸ متر قبلی) و ارتفاع آن نیز افزایش یافته است (۱/۷۱۵ متر به جای ۱/۶۸ قبلی).

نیسان

تمام مدل‌های روگ نیسان به صورت استاندارد، لامپ‌های LED در عقب و جلو دارند؛ همچنین چرخ‌های ۱۷ اینچی زیبا و تایرهایی که برای تمام شرایط مناسب هستند. به طور کلی، نیسان روگ، طراحی بیرونی به مراتب بهتری نسبت به مدل قبلی داشته است.

موتوری که برای پیشرانه نیسان روگ ۲۰۱۴ در دسترس خواهد بود، QR25DE با گنجایش ۲/۵ لیتر و چهار سیلندر است که برای ایجاد قدرت ۱۷۰ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۳۷/۲۷ نیوتن‌متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه استفاده می‌شود. این نیرومحرکه از طرق سیستم اکسترونیک نیسان برای تغییر پیوسته سرعت، اعمال می‌شود؛ سیستمی که شاید که بهترین CVT در بازار باشد. این سیستم به مصرف بهینه سوخت مدل جدید روگ، کمک شایانی می‌کند. نیسان روگ ۲۰۱۴، طبق اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست امریکا، در هر ۱۰۰ کیلومتر، در شهر ۶/۶۷ لیتر و در بزرگراه ۵/۲۵ لیتر مصرف می‌کند که یکی از به‌ترین‌ها در کلاس خود می‌باشد. این در حالی است که برای مدل قبلی مصرف سوخت ۷/۵۳ لیتر در شهر و ۶/۱۹ لیتر در بزرگراه شاهد بوده‌ایم. البته در تستی که به این منظور انجام شد، مصرف سوخت مدل جدید برای مدل جدید، ۶/۹۳ لیتر در شهر و ۵/۴۲ لیتر در بزرگراه، مشاهده شد.

نیسان می‌گوید که موتور چهار سیلندر روگ، تکامل‌یافته موتورهای سری QR25DE است، با این وجود، می‌توان همین موتور را در مدل آلتیما سدان نیز دید. البته قدرت موتور هم تا حدودی کم است؛ این موضوع به خصوص در خارج از جاده و در تپه‌ها بیشتر مشخص می‌شود … شاید ۱۵ یا ۲۰ اسب‌بخار اضافه‌تر، می‌توانست در این شرایط راهگشا باشد. ولی در عین حال، تغییر آهسته و پیوسته سرعت و تنظیم دور موتور، باعث می‌شود که مشکل چندانی را در سواری با این خودرو، احساس نکنیم. همچنین سیستم کنترل فعال رانندگی ARC نیسان نیز ترمزها و تغییرات گشتاور را کنترل می‌کند تا کمترین حرکات و لرزش‌ها را در داخل کابین شاهد باشیم.

نیسان

بخش‌های مختلف خودرو کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، به طوری که گاهی راننده نیز کاملاً متوجه آن‌ها نمی‌شود. سیستم تعلیق خودرو، در عین حال که باعث می‌شود، خشونت روکش خیابان را حس کنیم، امّا در عین حال، یک حس چسبندگی کامل به کف خیابان را منتقل می‌کند. ترمز نیز به صورت خطی عمل می‌کند و پدال ترمز، کنترل مناسبی را برای راننده ایجاد می‌کند. بر این اساس، می‌توان به راحتی در خیابان‌های شهر مانور داد و راحت و آسوده در اتوبان به رانندگی پرداخت.

در طرح داخلی نیز ظرافت خارق‌العاده‌ای به کار برده شده است. همچنین صندلی‌های «جاذبه صفر» نیسان در مدل روگ، احساس راحتی زیادی به آن داده‌اند و خستگی نشستن پس از مدت زیاد بر آن‌ها، معنایی ندارد. همانند مدل‌های SL نیسان، صفحه نمایش ۷ اینچی در وسط خودنمایی می‌کند که دارای امکاناتی مانند سیستم ارتباطی نیسان، رادیو، ارتباط با فیسبوک، دفتر مسافرتی SiriusXM، جستجوی آنلاین در گوگل و پاندورا است. همچنین نمای بیرونی نیسان نیز در دسترس خواهد بود که یکی از ابزارهای مناسب برای یک پارک بدون دردسر است.

نیسان

کاربردهای زیادی برای روگ ۲۰۱۴ در نظر گرفته شده است. یکی از این کاربردها استفاده از ردیف صندلی سوم است که می تواند آن را با پت فایندر 7 نفره ۳۱ هزار دلاری در رقابت قرار دهد. در این حالت، ظرفیت روگ به ۷ مسافر افزایش خواهد یافت. امّا باید توجه داشت که پس از آن، سرنشینان حالت راحت سابق را نخواهند داشت (۹۶/۳ سانتیمتر فضای پا در صندلی‌های ردیف دوم). با این حال اگر ردیف سوم صندلی‌ها نیز انتخاب شود، باز هم از فضای کلی ۱/۹۸ متر مکعبی داخل نیسان روگ، چیزی کم نمی‌شود. همچنین نیسان برای محل قرارگیری وسایل سیستمی جالب با قابلیت جمع شدن و پنهان شدن، تدارک دیده است.

قیمت نیسان روگ به صورت پایه از ۲۲ هزار و ۴۹۰ دلار برای مدل‌های دیفرانسیل جلو آغاز شده و تا ۲۹ هزار و ۴۲۰ دلار نیز برای مدل‌های دو دیفرانسیل که برای بررسی استفاده گردید، می‌رسد. روگ بعد از آلتیما، اهمیت زیادی برای نیسان دارد و دومین خودروی پرفروش نیسان است.

مشخصات:

 

  • موتور: ۲/۵ لیتری I4
  • قدرت: ۱۷۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۲۳۷/۲۷ نیوتن‌متر در۴۴۰۰ دور در دقیقه
  • گیربکس: CVT
  • کنترل فرمان: ، دو دیفرانسیل
  • وزن کلی: ۱۶۳۵ کیلوگرم
  • ظرفیت سرنشین: ۲+۳
  • گنجایش اتاق: ۱/۹۸ مترمکعب
  • مصرف سوخت: ۶/۹۳ لیتر در شهر و ۵/۴۲ لیتر در بزرگراه
  • بهترین قیمت: ۲۲۴۹۰ دلار
  • قیمت نمونه تست شده: ۳۲۲۷۰ دلار


سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:نیسان روگ ۲۰۱۴,نیسان,نیسان روگ, :: 15:34 ::  نويسنده : یونس

مازراتی کواتروپورته GT S

مازراتی کواتروپورته GT S

نام خودرو مازراتی کواتروپورته GT S
مدل(طراحی) 2010
تعداد سیلندر 8
تعداد سوپاپ 32
حجم موتور 4691 سی سی
قدرت موتور 450 اسب بخار
حداکثر سرعت 287 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 5 ثانیه
وزن: 1880 کیلوگرم
مصرف سوخت 15.7 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول 5097 میلیمتر
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - پرده ای
ترمز MSP - ASR - ABS - EBD - MSR - EPH
سیستم صوتی سیستم صوتی Bose به همراه دکمه های کنترلی روی فرمان - بلوتوث - سیستم MMS - نویگیشن به همراه سیستم TMC Premium - پخش CD و MP3 به همراه 30GB حافظه داخلی - USB و خروجی AUX - صفحه نمایش 7 اینچی
سایر امکانات
چراغ های زنون و چرخی در پیچ ها - شستشوی چراغ های جلو - چراغ های مخصوص روز - چراغ های LED در جلو و عقب - تزئینات کرومی در طرح خارجی - طرح کرومی دستگیره ها و پنجره ها - آینه های جانبی تاشو برقی و به همراه گرمکن - سیستم الکتریکی برای باز و بسته شدن در صندوق عقب - سیستم الکتریکی برای باز شدن درها - سنسور پارک در عقب - فرمان سه پره اسپرت - سیستم تعلیق Skyhook - صندلی های جلو با تنظیم الکتریکی در 14 جهت و حافظه برای 3 نفر - سیستم ورود و خروج - آفتابگیر شیشه های عقب - شیشه های لمینیتی - یخچال - کروز کنترل - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو به همراه دو خروجی در عقب - سنسور باران - طرح های کرومی - شیفتر تعویض دنده - تجهیزات قابل سفارش: نشان دهنده باد لاستیک ها - سانروف - شیشه دودی - سنسور پارک در جلو - تنظیم الکتریکی، ماساژور، گرمکن و تهویه صندلی های عقب و جلو - تهویه جداگانه برای سرنشینان عقب - روکش چرمی فرمان و دسته دنده - روکش چوبی دسته فرمان - آینه های الکتروکومیک - سیستم HomeLink - طرح کرومی دستگیره ها و پنجره ها - تزئین چوبی داخلی - تزئین کربنی

مازراتی

 مازراتی



سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:مازراتی کواتروپورته GT S,مازراتی, :: 14:45 ::  نويسنده : یونس

مرسدس بنز CLS500

نام خودرو مرسدس بنز CLS500
مدل(طراحی) 2011
تعداد سیلندر 8
تعداد سوپاپ 32
حجم موتور 4662 سی سی
قدرت موتور 402 اسب بخار
حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 5.2 ثانیه
وزن: 1890 کیلوگرم
مصرف سوخت 9 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول 4940 میلیمتر
کیسه هوا 9 کیسه هوا به صورت استاندارد
ترمز سیستم تنظیم خودکار فاصله با خودروی جلویی - سیستم کمکی در سربالایی - سیستم تشخیص خودکار سرعت مجاز و تنظیم سرعت خودرو متناسب با آن - سیستم PRE-SAFE Brake - سیستم ADAPTIVE BRAKE
سیستم صوتی تنظیم خودکار صدای بلندگوها متناسب با سرعت - بلوتوث - 8 اسپیکر - 4 آمپلی‌فایر 20 واتی - قابلیت پخش CD و MP3 - در مجموعه سفارشی AUDIO50APS تمامی امکانات مدل استاندارد به علاوه چنجر 6 تایی به قابلیت پخش DVD و نویگیشن به همراه نقشه دو بعدی و سیستم تشخیص صدا
سایر امکانات
12 دکمه کنترلی چندکاربرده روی فرمان - نشان‌دهنده تصویر سه‌بعدی خودرو - نشان‌دهنده اطلاعات خودرو به کمک نشان‌دهنده TFT (تکنولوژی IPS - قابلیت دیده شدن بسیار خوب از زاویه‌های مختلف) - ساعت آنالوگ - تلفن (به صورت سفارشی) - گرمکن و تهویه مطبوع صندلی‌ها - سیستم تهویه مطبوع خودکار - سیستمه تهویه مطبوع جداگانه برای راننده، سرنشین جلو و سرنشینان عقب (هر کدام به صورت Diffuse، Medium و Focus قابل تغییر هستند - نوع و شدت باد خروجی) - تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو در 4 حالت مختلف به صورت خودکار - قابلیت سفارش از پنج رنگ و سه نوع چرم مختلف برای داخل خودرو - سیستم روشن شدن بدون کلید - سیستم کمکی دید در شب - سیستم کمکی تشخیص جاده در شب - سیستم کمکی پارک (تشخیص مناسب بودن فضای پارک و کمک به راننده برای پارک کردن) - سیستم پیشرفته هشدار به راننده در هنگام خواب‌آلودگی - سیستم تزریق سوخت پیشرفته BlueDIRECT - سیستم روشن و خاموش شدن خودرو در ترافیک
محدوده قیمت 790-710 میلیون تومان

 



سه شنبه 14 آبان 1392برچسب:مرسدس بنز CLS500,مرسدس بنز, :: 13:54 ::  نويسنده : یونس